Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/21552| Title: | Становлення і розвиток виконавської інтерпретології в другій половині ХХ ст. у світлі формування відповідної концепції українського музикознавства |
| Authors: | Гнатишин, Оксана Євстафіївна |
| Keywords: | виконавська інтерпретологія процес виконання індивідуальне мислення твір виконавський стиль |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Гнатишин О. Становлення і розвиток виконавської інтерпретології в другій половині ХХ ст. у світлі формування відповідної концепції українського музикознавства // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2010. – Вип. 19-20. – С.148-153. |
| Abstract: | У статті досліджуються особливості звернень музикознавців до проблем виконавської інтерпретації з метою виявлення ними системних властивостей, усвідомлення їх місця і ролі в подальшому розвитку концепції виконавської інтерпретології українського теоретичного музикознавства. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/21552 |
| Appears in Collections: | № 19-20 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Оксана Гнатишин С.148-153.pdf | 120.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.