Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/21552| Назва: | Становлення і розвиток виконавської інтерпретології в другій половині ХХ ст. у світлі формування відповідної концепції українського музикознавства |
| Автори: | Гнатишин, Оксана Євстафіївна |
| Ключові слова: | виконавська інтерпретологія процес виконання індивідуальне мислення твір виконавський стиль |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Гнатишин О. Становлення і розвиток виконавської інтерпретології в другій половині ХХ ст. у світлі формування відповідної концепції українського музикознавства // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2010. – Вип. 19-20. – С.148-153. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються особливості звернень музикознавців до проблем виконавської інтерпретації з метою виявлення ними системних властивостей, усвідомлення їх місця і ролі в подальшому розвитку концепції виконавської інтерпретології українського теоретичного музикознавства. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/21552 |
| Розташовується у зібраннях: | № 19-20 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Оксана Гнатишин С.148-153.pdf | 120.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.