Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20989| Title: | Типологія метафор у науково-популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) |
| Authors: | Великорода, Юрій Михайлович Василишин, Марта |
| Keywords: | концептуальна метафора медіадискурс сфера-джерело сфера-ціль слот фрейм |
| Issue Date: | 2020 |
| Citation: | Великорода Ю. М. Типологія метафор у науково-популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) / Ю. Великорода, М. Василишин // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2020, 26(3), С.108–117 |
| Abstract: | Стаття присвячена дослідженню концептуальної метафори в медіи ному дискурсі на основі англомовних текстів на науково-популярну тематику. Матеріалом статті стали тексти з ресурсів National Geographic за 2016–2020 рр., зокрема з журналу Національного географічного товариства США та телеканалу Nat Geo Wild на історичну, екологічну, природознавчу, анімалістичну та географічну тематику. Метою дослідження є визначення типів концептуальних метафор за теорією А. Чудінова та з’ясування домінантних тенденціи ї х функціонування. Для досягнення мети застосовувався метод концептуального аналізу при визначенні концептуальних моделеи і ї х класифікації за типами. Незважаючи на не цілком визначении статус науково-популярного жанру та и ого місце у структурі медіи ного чи наукового дискурсу, дослідники сходяться на думці, що ці тексти характеризуються спрощеною подачею наукового матеріалу, якии буде зрозумілии непідготовленіи авдиторії , та вживанням стилістичних засобів для увиразнення тексту. У результаті дослідження визначено, що всі чотири типи метафоричних схем функціонують у медійних текстах на науково-популярну тематику: антропоморфні, природоморфні, соціоморфні та артефактні метафори. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/20989 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФІМ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2020_metaphor_nat_geo.pdf | 936.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.