Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/19092| Title: | Інноваційні технології у системі підготовки фахових молодших бакалаврів |
| Other Titles: | INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE SYSTEM OF TRAININGPROFESSIONAL JUNIOR BACHELORS |
| Authors: | Сороколіта, Ольга Володимирівна |
| Keywords: | молодший бакалавр освіта інтеграція інновації система підготовки |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Сороколіта О. Інноваційні технології у системі підготовки фахових молодших бакалаврів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.2 - С.86-89. |
| Abstract: | У статті репрезентуються окремі інноваційні аспекти підготовки фахових молодших бакалаврів. Ключовою ідеєю є інтеграційні підходи в системі підготовки фахівців цього рівня, а також застосування зазначених методик у початковій школі. У запропонованому матеріалі висвітлені окремі теоретичні положення з апеляцією до напрацювань у галузі педагогіки, психології, соціології тощо. Форматом публікації слугує визначення рівня дослідження відповідного кола питань, а також пріоритетні напрями, які необхідно системно описати. Крім цього, робиться акцент і на практичному аспекті. Тож у результаті роботи обрамлено ідею інноваційних технологій та визначено окремі орієнтири. Також обстоюється ідея цілісності та доцільності окремих інтеграційних процедур, необхідності створення гнучкої програми і перманентних кореляцій динаміки пошуку оптимального формату методологічних рішень. Підготовка фахових молодших бакалаврів і навчання у молодших класах розглядаються у контексті інтегральних методик як цілісна освітня модель. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/19092 |
| Appears in Collections: | Т. 57, № 2, Ч. 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 7594-Текст статті-23127-1-10-20240223.pdf | 474.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.