Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18941| Title: | Соціально-педагогічний супровід національно-патріотичного виховання старшокласників |
| Other Titles: | THE SOCIAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT FOR NATIONAL AND PATRIOTIC UPBRINGING OF HIGH SCHOOL STUDENTS |
| Authors: | Сабат, Надія Володимирівна Сабат, Наталія Іванівна Тимків, Денис |
| Keywords: | національно-патріотичне виховання старшокласники соціально-педагогічний супровід заклад загальної середньої освіти соціальний педагог |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Сабат Н., Сабат Н., Тимків Д. Соціально-педагогічний супровід національно-патріотичного виховання старшокласників // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2022. - № 27. - С.171-176. |
| Abstract: | Мета статті – вивчити сутність та проаналізувати зміст соціально-педагогічного супроводу старшокласників закладу загальної середньої освіти. Описано результати дослідження, проведеного на базі Стрийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 ім. Героя України Андрія Корчака. У ході проведення дослідження виявлено, що національно-патріотичне виховання є вагомим складником освітньо-виховного процесу закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО). Установлено, що соціально-педагогічний супровід національно-патріотичного виховання старшокласників здійснюють фахівці соціально-психологічної служби школи. Їхні зусилля спрямовані на створення педагогічних, соціальних, психологічних умов для ефективного й результативного національно-патріотичного виховання школярів. Головні завдання працівників соціально-психологічної служби ЗЗСО прописано нормативно, утім, добір змісту, організаційних форм та методів роботи зі старшокласниками є варіативним. Він зумовлюється як результатами діагностичних досліджень, індивідуальною ситуацією розвитку старшокласників, так і об’єктивними соціально-педагогічними умовами. Вивчено й описано зміст соціально-педагогічного супроводу національно-патріотичного виховання старшокласників, який реалізується на кількох рівнях: на рівні ЗЗСО; на рівні колективу однолітків: створення соціально-педагогічного середовища, яке було б максимально сприятливим для національно-патріотичного виховання старшокласників; на індивідуальному рівні. Увиразнено методи, засоби й форми національно-патріотичного виховання старшокласників. Доведено, що робота соціального педагога стає більш ефективною завдяки співпраці з психологом, педагогічним колективом, батьками, адміністрацією навчального закладу та спеціалістами з різних соціальних служб, правових, медичних установ тощо. Така взаємодія дає змогу здійснювати інтегрований підхід щодо соціально-педагогічного супроводу національно-патріотичного виховання учнівської молоді за сучасних умов. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/18941 |
| Appears in Collections: | № 27 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 323-121-PB-171-176.pdf | 185.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.