Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/18639| Title: | Товсті та тонкі плівки для фотоелектрики: нові парадигми |
| Other Titles: | Thick and Thin Film Solar Cells: New Formulation |
| Authors: | Веласкес-Перес, Є. Е. Тітов, О. Ю. Гуревич, Ю. Г. |
| Keywords: | рекомбінація явища переносу тонкі плівки сонячний елемент |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Веласкес-Перес Є. Е. Товсті та тонкі плівки для фотоелектрики: нові парадигми / Є. Е. Веласкес-Перес, О. Ю. Тітов, Ю. Г. Гуревич // Фізика і хімія твердого тіла. - 2023. - Т. 24. - № 4. - С. 670-674. |
| Abstract: | Сонячні батареї базуються на фотогенерації носіїв заряду в p-n-переходах, їх транспорті та подальшій рекомбінації у квазінейтральних областях. Кілька основних питань, що стосуються фізики сонячних елементів, залишаються невиясненими. У цій статті обговорюються деякі з цих невирішених основних проблем. У звичайних сонячних елементах рекомбінація фотогенерованих носіїв заряду відіграє головну обмежувальну роль у ефективності елемента. Високоякісні тонкоплівкові сонячні батареї можуть подолати цю межу, якщо дифузія неосновних носіїв стає великою порівняно з розмірами комірки, і, що вражає, звичайна модель за цих умов не може описати електричну поведінку комірки. Наведено нове формулювання базових рівнянь, що описують транспорт носіїв заряду в комірці разом із набором граничних умов. У лінійному наближенні отримано аналітичний закритий розв’язок. Показано, що розрахунок напруги холостого ходу діода сонячної батареї не призводить до нефізичних результатів у новій заданій структурі. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/18639 |
| Appears in Collections: | Т. 24, № 4 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 7146-Текст статті-21992-1-10-20231212.pdf | 674.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.