Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/17467| Title: | Поняття, правова природа та особливості засновницького договору |
| Other Titles: | The concept, legal nature and features of the founding agreement |
| Authors: | Гаполяк, Тарас Володимирович |
| Keywords: | договір засновницький договір договір про спільну діяльність договір простого товариства договірні відносини корпоративні відносини |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Гаполяк Т. В. Поняття, правова природа та особливості засновницького договору // Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства. - 2023. - № 61. - С. 2.62-2.77. |
| Abstract: | У науковій статті розкрито правову природу засновницького договору з урахуванням історії розвитку даного поняття та останніх наукових досліджень. Здійснено аналіз правової характеристики засновницького договору і досліджено доктринальне розуміння поняття «засновницький договір». Автором статті здійснено порівняльно-правовий аналіз засновницького до-говору із суміжними правовими конструкціями, зокрема, з договором про спільну діяльність, договором простого товариства, договором про реорганізацію (злиття) та корпоративним договором. Автор підтримує позицію про те, що засновницький договір не є договором простого товариства, а є підвидом договору про спільну діяльність.Зроблено висновок, що при укладенні засновницького договору відсутні корпоративні відносини, натомість відповідні відносини є договірними, адже засновницький договір є цивільно-правовим. На основі проведеного аналізу за-пропоновано авторське визначення засновницького договору. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/17467 |
| Appears in Collections: | № 61 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 6768-Текст статті-19816-1-10-20230424.pdf | 315.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.