Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/17188| Title: | Особливості формування адаптаційних реакцій до фізичного навантаження в учнів молодшого шкільного віку |
| Other Titles: | Features of the formation of adaptive reactions to the physical activity of students of primary school age |
| Authors: | Товт, Валерій Адальбертович Хома, Тетяна Василівна |
| Keywords: | фізичне навантаження адаптаційні реакції учні молодшого шкільного віку |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Товт В. А., Хома Т. В. Особливості формування адаптаційних реакцій до фізичного навантаження в учнів молодшого шкільного віку // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 39. – C. 63–67. |
| Abstract: | Метою дослідження є вивчення особливостей формування адаптаційних реакцій до фізичного навантаження в учнів молодшого шкільного віку. Методи: аналіз та узагальнення спеціальної літератури; опитування; педагогічне спостереження; інтерв’ювання; порівняльний експеримент; методи математичної статистики. Результати. Дозування фізичного навантаження та інтервалів відпочинку є важливими чинниками у формуванні адаптаційних реакцій учнів молодших класів. Під час виконання фізичних вправ в організмі запускаються механізми, в результаті яких посилюється сила м’язів, змінюється функція дихальної, серцево-судинної, нервової систем організму. Завдяки здатності організму до саморегуляції відбувається його адаптація до змін у фізичному навантаженні. Висновки. Тренування, в яких моторна щільність від заняття до заняття поступово збільшувалася, сприяли кращій адаптації учнів молодшого шкільного віку до фізичних навантажень. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/17188 |
| Appears in Collections: | № 39 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Товт Валерій, Хома Тетяна С.63-67.pdf | 148.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.