Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/17004| Title: | Особливості формування моральних компонентів професійної самосвідомості у майбутніх учителів фізичної культури |
| Authors: | Подоляк, Наталія |
| Keywords: | моральна самосвідомість професійна самосвідомість педагогічна свідомість педагогічна спрямованість педагогічне спілкування педагогічний такт |
| Issue Date: | 2007 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Подоляк Н. Особливості формування моральних компонентів професійної самосвідомості у майбутніх учителів фізичної культури // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2007. – Вип. 5. – C. 71–74. |
| Abstract: | У статті проаналізовано суть поняття професійно-педагогічна спрямованість, яка розглядається як складне інтегративне утворення, що займає особливе місце у структурі особистості вчителя. Вона виявляється в мотивах, установках, цілях, потребах, інтересах, ціннісних орієнтаціях, переконаннях, ідеалах педагога, його готовності і схильності до педагогічної діяльності.Розглядаються шляхи та умови формування моральної самосвідомості у структурі професійно-педагогічної свідомості студентів педагогічного університету. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/17004 |
| Appears in Collections: | № 5 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Наталія Подоляк С.71-74.pdf | 325.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.