Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/15433| Назва: | Фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку у науково-практичній парадигмі |
| Автори: | Вінтоняк, Олег Васильович |
| Ключові слова: | фізичний розвиток фізичне виховання фізична підготовленість здоров’я старший дошкільний вік |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Вінтоняк О. Фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку у науково-практичній парадигмі // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2014. – Вип. 20. – C. 180 – 188. |
| Короткий огляд (реферат): | У науковій статті представлено результати аналізу наукових джерел літератури по проблемі тезаурусу фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Матеріал розкриває феноменологічну площину фізичної культури. Систематизовано сутнісні поняття фізичної культури, а саме фізичне виховання, спорт, фізична підготовленість, фізичний розвиток. Актуалізовано необхідність комплексного вивчення фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/15433 |
| Розташовується у зібраннях: | № 20 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Олег Вінтоняк С.180-188.pdf | 201.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.