Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/15279| Title: | Формування професійної майстерності студентів спеціальності "'Фізична культура і спорт” із використанням інтерактивних технологій |
| Authors: | Ткачівська, Інна Михайлівна Ковальчук, Лідія Валеріївна Презлята, Ганна Василівна Коваль, Петро Миколайович |
| Keywords: | професійна майстерність інтерактивні технології студенти факультету фізичного виховання і спорту |
| Issue Date: | 2015 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Ткачівська І., Ковальчук Л., Презлята Г., Коваль П. Формування професійної майстерності студентів спеціальності "'Фізична культура і спорт” із використанням інтерактивних технологій // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 22. – C. 114 – 122. |
| Abstract: | Метою роботи було виявити рівень обізнаності студентів факультету фізичного виховання і спорту із інтерактивними методиками навчання та доцільності їх використання у професійній діяльності. Виявлено, що більшість респондентів відводять організації педагогічної інтеракції другорядну роль у процесі навчання, акцентуючи увагу на неможливості і непотрібності залучення до педагогічної взаємодії одночасно всіх її учасників і надають перевагу усталеним методам та прийомам навчання. З метою переорієнтації студентів на використання інтерактивних методик нами розроблена структурно-функціональна модель для використання під час вивчення дисципліни "Педагогічна майстерність вчителя фізичної культури ". Дана модель передбачала використання таких інтерактивних методик: методика групової роботи: дискусії, рольові ігри, воркшоп або брейн-стормінг, кейс-метод, метод порт- фоліо, метод проектів, “мікрофон”, "снігова куля", " ажурна пилка". У результаті використання розробленої структурно-функціональної моделі формування професійної майстерності студентів факультету фізичного виховання і спорту з використанням інтерактивних методів навчання вдалося покращити здатність студентів до критичного мислення, вирішення складних педагогічних ситуацій, приймати найбільш раціональні рішення. проводити дискусії щодо креативного вирішення завдань у площині фізичного виховання дітей і молоді. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/15279 |
| Appears in Collections: | № 22 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| І. Ткачівська, Л. Ковальчук, Г. Презлята, П. Коваль С.114-122.pdf | 452.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.