Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/15278| Title: | Розвиток психофізіологічних властивостей дітей 8-10 років засобами настільного тенісу |
| Authors: | Кушнір, Василь Васильович |
| Keywords: | фізична культура нейродинамічні властивості проста і складна зорово-моторна реакції сила нервових процесів молодший шкільний вік |
| Issue Date: | 2015 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Кушнір В. Розвиток психофізіологічних властивостей дітей 8-10 років засобами настільного тенісу // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 22. – C. 109 – 114. |
| Abstract: | Метою роботи було розробити та науково обґрунтувати ефективність навчальної програми з фізичної культури в основі якої використання засобів настільного тенісу для дітей 8-10 років. Інноваційна програма включала 40 уроків фізичної культури і була розподілена на п'ять блоків, які мат тісний функціональний взаємозв’язок між собою і були спрямовані на отримання учнями деяких знань щодо розвитку настільного тенісу і практичних навиків використання технічних прийомів гри в настільний теніс. З метою доведення ефективності розробленої програми було досліджено її вплив на розвиток психофізіологічних властивостей у школярів 8-10 років за допомогою комп’ютерної системи “Діагност - І ", Зокрема визначали швидкість простої і складної зорово-моторної реакцій та силу нервових процесів. Встановлено, що використання засобів настільного тенісу протягом восьми місяців призвело до вірогідного покращення показників простої і складної зорово-моторної реакцій та зростання сили нервових процесів. Програма рекомендована для широкого впровадження в систему фізичного виховання школярів 8-10 років. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/15278 |
| Appears in Collections: | № 22 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Василь Кушнір С.109-114.pdf | 283.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.