Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/14971| Title: | Алгоритмічні основи побудови навчального процесу студентів-спортсменів із використанням інформаційних технологій |
| Authors: | Філенко, Людмила |
| Keywords: | студент спортсмен навчання комп’ютер програма інформаційні технології |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Філенко Л. Алгоритмічні основи побудови навчального процесу студентів-спортсменів із використанням інформаційних технологій // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 27-28. – C. 318 – 323. |
| Abstract: | Метою роботи виступало вивчення основних аспектів розробки та впровадження комп’ютерних навчальних програм у процес підготовки студентів вищих навчальних закладів спортивного профілю. Методи. У дослідженні представлені дискретний та безперервний алгоритм використання у навчальному процесі комп’ютерних програм. У дослідженні приймали участь 356 студентів різних спортивних спеціалізацій, які навчаються на 3-4 курсі академії фізичної культури. Було проведено анкетування студентів та викладачів на предмет доцільності та актуальності використання інформаційних технологій навчання, за результатами якого отримано 68% позитивних відгуків щодо ефективності розробок. Результати і висновок. Порівняльний аналіз результатів використання дискретного та безперервного алгоритму комп’ютерного навчання свідчить про перевагу безперервної структури у студентів денної форми навчання (t=3,01; р>0,01) та дискретної структури побудови навчального процесу у студентів заочної форми навчання (t=2,24; р>0,05). |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/14971 |
| Appears in Collections: | № 27-28 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Філенко Людмила С.318-323.pdf | 171.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.