Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/14797| Title: | Оцінка фізичного розвитку студентів Прикарпаття |
| Other Titles: | ASSESSMENT OF THE PHYSICAL DEVELOPMENT OF THE STUDENTS OF THE CARPATI |
| Authors: | Оклієвич, Людмила Іванівна Партан, Роман Михайлович Тірон, Марія Петрівна Данищук, Андрій Сергійович |
| Keywords: | фізіологічний статус студенти фізичний розвиток дихальна система серцево-судинна система |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Оклієвич Л. І., Партан Р. М., Тірон М. П., Данищук А. С. Оцінка фізичного розвитку студентів Прикарпаття // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2022. – Вип.38. – C.19 – 31. |
| Abstract: | Мета роботи–вивчити фізіологічний статус студентів 17-22 років.Методи дослідження. АТ визначали методом Короткова, ЧСС –методом пальпації; розрахунок систолічного і хвилинного об’єму крові (СОК і ХОК), фізичний розвиток (ФР) за відповідними формулами; визначення ЖЄЛ –спірометричним методом; вимірювання росту -ростоміром; визначення ваги тіла -на медичній вазі. Результати.Показані вікові особливості ФР в залежності від функціональних показників організмустудентів 1-5 курсу Встановлено, що серед дівчат 5 курсу виявляється 11% гіпертоніків та 11% гіпотоніків. Висновки.1. Гемодинамічні та показники ФР у 70% студентів знаходяться в межах фізіологічної норми, із незначними варіаціями окремих показників. 2. у студентів 2-3 курсів спостерігається тенденція до збільшення АТ, що тісно корелює із змінами ЧСС; 2.Тільки окремі студенти мали дисгармонійний ФР з надлишком ваги тіла, рідше зустрічався дефіцит ваги тіла. З віком спостерігалося поступове збільшення усіх параметрів ФР. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/14797 |
| Appears in Collections: | № 38 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 6396-Текст статті-18541-1-10-20221206.pdf | 883.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.