Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/14575| Назва: | Поведінкова модель неігрового персонажа комп’ютерної гри |
| Інші назви: | Дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти |
| Автори: | Ільницький, Микола |
| Ключові слова: | Машинне навчання |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | ПНУ ім. В.Стефаника |
| Короткий огляд (реферат): | Дана дипломна робота присвячена дослідженню видів машинного навчання та їх впливу на поведінкову модель комп’ютерного агента. В цій роботі був проведений аналіз поняття поведінкової моделі, різновидів машинного навчання та їх вплив на поведінкову модель при розробці комп’ютерної гри. Розроблено комп’ютерну гру з застосуванням агента побудованим на базі поведінкової моделі навченій певним способом |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/14575 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Diploma_Ilnickiy.docx | 3.17 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.