Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/13755| Назва: | Аналіз педагогічної підтримки обдарованих дітей у США |
| Автори: | Мельник (Бабенко), Інеса |
| Ключові слова: | етапи становлення обдарованість система освіти педагогічна підтримка стратегії навчання |
| Дата публікації: | 2021 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті подається аналіз педагогічної підтримки, її мети та форми. Автором наведені етапи становлення та розвитку системі навчання обдарованих дітей у США, проаналізовано державні документи та офіційні дані. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/13755 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІМ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У США.pdf | 281.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.