Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/12972| Title: | Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі |
| Authors: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
| Keywords: | Принцип наступності, заклад дошкільної освіти, початкова школа, дитина дошкільного віку, молодший школяр, підготовка до навчання в школі, шкільна зрілість, готовність до навчання в школі. |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ПНУ ім. В. Стефаника |
| Citation: | Марчій-Дмитраш Т. М. Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Науковий журнал: Освітній простір України. – Івано-Франківськ. 2019. Випуск 17. С. 147-153. |
| Series/Report no.: | Випуск 17.; |
| Abstract: | У статті обґрунтовано сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Акцентовано на важливості особистісного розвитку дитини, зосередженості навчально-виховного процесу на потребах її навчання і виховання. Конкретизовано і розмежовано поняття «підготовка до школи», «готовність до школи» та «шкільна зрілість». Визначено, що однією з важливих якостей педагога в контексті реалізації принципу наступності є вміння діагностувати – доброзичливо, цілеспрямовано, вибірково спостерігати за дитиною у різних видах діяльності, використовуючи індивідуальні навчальні, ігрові завдання, в яких будуть проявлятися специфічні риси її особистості (навчальні уміння, мотивація, витривалість, пам’ять, самоорганізація, креативний підхід до вирішення завдань), а також узагальнювати факти, нагромаджувати й аналізувати дитячі роботи упродовж тривалого часу. |
| Description: | Фахове видання |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/12972 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Марчій-Дмитраш.docx | Основна стаття | 30.49 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.