Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1287| Title: | Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей дошкільного віку до навчання в школі |
| Other Titles: | The current state of implementation of the principle of continuity in preparing children for school |
| Authors: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
| Keywords: | принцип наступності заклад дошкільної освіти молодший школяр підготовка до навчання в школі шкільна зрілість початкова школа |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Марчій-Дмитраш Т. М. Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей дошкільного віку до навчання в школі / Т. М. Марчій-Дмитраш // Освітній простір України. - 2019. - № 17. – С. 147-153. |
| Abstract: | У статті обґрунтовано сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Акцентовано на важливості особистісного розвитку дитини, зосередженості навчально-виховного процесу на потребах її навчання і виховання. Конкретизовано і розмежовано поняття “підготовка до школи”, “готовність до школи” та “шкільна зрілість”. Визначено, що однією з важливих якостей педагога в контексті реалізації принципу наступності є вміння діагностувати – доброзичливо, цілеспрямовано, вибірково спостерігати за дитиною у різних видах діяльності, використовуючи індивідуальні навчальні, ігрові завдання, в яких будуть проявлятися специфічні риси її особистості (навчальні уміння, мотивація, витривалість, пам’ять, самоорганізація, креативний підхід до вирішення завдань), а також узагальнювати факти, нагромаджувати й аналізувати дитячі роботи упродовж тривалого часу. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1287 |
| Appears in Collections: | № 17 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 4274-12750-1-SM.pdf | 147.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.