Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12188| Назва: | Реалізація моделі та організаційно-методичних умов неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю |
| Інші назви: | Implementation of the model and organizational and methodological conditions of continuous professional training of future pharmaceutical professionals |
| Автори: | Гнатенко, Тамара Степанівна |
| Ключові слова: | професійна підготовка інтерактивні технології неперервна професійна освіта організаційно-методичні умови |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Гнатенко Т. С. Реалізація моделі та організаційно-методичних умов неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю / Т. С. Гнатенко // Освітні обрії. - 2021. - Т. 53. - № 2. - С. 71-76. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті наголошується на реалізації моделі та організаційно-методичних умов неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілю. Автором запропоноване власне визначення категорії "організаційно-методичні умови", які ми трактуємо як систему взаємопов'язаних компонентів, що допомагають у реалізації цілеспрямованого управління освітньою сферою неперервної професійної підготовки фахівців фармацевтичної сфери. Встановлено, що організаційнометодичні умови мають важливе значення у функціонуванні моделі неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармації, а саме: управлінні якістю у вищих освітніх закладах; здійсненні навчальної діяльності за кредитно-модульною системою організації навчально-виховного процесу; забезпеченні інтелектуально-кадрових ресурсів для реалізації професійної підготовки фахівців; навчально-методичному забезпеченні навчального процесу; застосуванні інтерактивних методів навчання у процесі здійснення професійної підготовки майбутніх фахівців; проведенні моніторингу якості професійної підготовки майбутніх фахівців фармації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/12188 |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 53, № 2 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5864-Текст статті-15879-1-10-20220408.pdf | 286.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.