Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/11028| Title: | Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій |
| Other Titles: | Basic pedagogical approaches and their impact on the formation of educational technologies |
| Authors: | Сікорський, Петро Іванович |
| Keywords: | навчальна технологія освітній процес педагогічний підхід особистісно орієнтований компетентнісний діяльнісний аксіологічний акмеологічний синергетичний диференційований підходи |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Сікорський П. І. Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 96-100. |
| Abstract: | У науковій статті досліджується поняття педагогічного підходу, його сутність і значення для моделювання навчальних технологій; даються визначення особистісно орієнтованого,компетентнісного, діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного, синергетичного, диференційованого підходів. Обгрунтовується їхня роль і місце у структурі тієї чи іншої навчальної технології. Наголошується на тому, що під час проєктування навчальних технологій здебільшого враховуються основні складові: зміст, прийоми і методи, форми навчання та засоби. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/11028 |
| Appears in Collections: | Т. 52, № 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 5349-Текст статті-13196-1-10-20210919.pdf | 205.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.