Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10515| Title: | Психолого-педагогічний вплив корекційно-розвиткових занять на формування життєвих компетентностей підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку |
| Authors: | Вовченко, Ольга Анатоліївна |
| Keywords: | підлітковий вік особистість з порушеннями інтелектуального розвитку життєва компетентність емоційний інтелект корекційно-розвиткові заняття комплексна корекційно-розвиткова програма психолого-педагогічний вплив |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Вовченко О. А. Психолого-педагогічний вплив корекційно-розвиткових занять на формування життєвих компетентностей підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку // Збірник наукових праць: психологія. – 2019. - № 24. – С. 86-93. |
| Abstract: | У статті розкрито сутність та особливості формування життєвих компетентностей в процесі корекційно-розвиткових занять з підлітками, що мають порушення інтелектуального розвитку. Автором окреслено основні періоди та компоненти формування життєвої компетентності, залежно від віку та розвитку особистості з порушеннями психофізичного розвитку, зокрема і підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. У статті означено основні принципи корекційно-розвиткової роботи в контексті ефективного формування життєвих компетентностей та емоційного інтелекту особистості. Розглянуто психолого-педагогічний аспект корекційно-розвиткових занять щодо формування основних компетентностей у підлітковому віці. Окреслено основні базові позиції комплексної програми для закладів, де навчаються підлітки з порушеннями інтелектуального розвитку. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/10515 |
| Appears in Collections: | № 24 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 3282-Текст статті-6552-1-10-20200328.pdf | 793.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.