Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/9983Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бокшань, Галина Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-05-27T08:20:00Z | - |
| dc.date.available | 2021-05-27T08:20:00Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Бокшань Г. І. Міфологема фейрі в романах «Зачаровані музиканти» Галини Пагутяк і «Єдиноріг» Айріс Мердок // Султанівські читання: зб. статей. Івано-Франківськ, 2018. № 7. С. 126–134. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9983 | - |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено міфопоетичному аналізу романів «Зачаровані музиканти» Г.Пагутяк та «Єдиноріг» А.Мердок. Мета дослідження –з’ясувати специфіку втілення кельтської міфологеми фейрі у творах обох авторів, а також виявити типологічні паралелі у художній прозі письменниць. Дослідницька методика. Для дослідження використано порівняльно-типологічний метод, який дав змогу визначити типологічні й оригінальні риси міфомислення Г.Пагутяк і А.Мердок; інтертекстуальний, семіологічний і поетологічний методи, що уможливили виявлення міфологічних інтертекстів, з’ясування семантики міфологічних мотивів і образів, міфологем і міфем та аналіз міфопоетики творів. Результати. Виявлено, що ґенеза головних персонажів і основних мотивів у романах Г.Пагутяк і А.Мердок пов’язана з кельтською міфологемою фейрі, яку обидві авторки інтерпретували в готичному ключі. Найвиразніше типологічні збіги у їхніх творах прослідковуються у візуалізації образів чарівної спокусниці, у використанні неоміфологічного прийому дегероїзації образу лицаря, у домінуванні атмосфери фатальної таємниці, кореляції трагічного модусу з топосом болота, а також у зображенні загадкових паралельних світів із відмінними темпоральними ознаками.Наукова новизна. У статті вперше здійснено порівняльний аналіз романів «Зачаровані музиканти» Г.Пагутяк і «Єдиноріг» А.Мердок крізь призму авторської рецепції кельтської міфології, а також визначено типологічні схожості міфомислення письменниць. Практичне значення. Стаття може бути використана для подальшого вивчення типологічних паралелей у творчості Г.Пагутяк і А.Мердок. Наукові результати можуть лягти в основу написання курсових і випускових робіт. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Симфонія форте | uk_UA |
| dc.subject | міфологема фейрі | uk_UA |
| dc.subject | типологічні збіги | uk_UA |
| dc.subject | художня інтерпретація | uk_UA |
| dc.subject | хронотоп паралельних світів | uk_UA |
| dc.subject | лицарський епос | uk_UA |
| dc.title | Міфологема фейрі в романах «Зачаровані музиканти» Галини Пагутяк і «Єдиноріг» Айріс Мердок | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 7 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 368-Article Text-696-1-10-20190707.pdf | 674.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.