Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗдоровець, Тетяна Григорівна-
dc.date.accessioned2021-05-12T06:50:54Z-
dc.date.available2021-05-12T06:50:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗдоровець Т. Г. Наративна компетентність як складник професійної компетентності майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець // Психологія особистості. - 2019. - Т. 10. - № 1. - С. 123-132.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/ps.10.1.123-132-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9832-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему наративної компетентності практичного психолога як основний складник його професійної компетентності. Показано, що професійна компетентність психолога є складним психологічним утворенням, яке забезпечує успішність його професійної діяльності та включає в себе систему діяльнісно-рольових (знання, уміння і навички) та особистісних (професійно важливих якостей) характеристик, важливе місце серед яких займає наративна компетентність. Наративна компетентність передбачає сформованість в особистості наративу як структурної рамки та наявність «набору» базових наративів, що мають соціокультурну природу, вмінь розгортати наративні структури у зв’язну розповідь або історію. Націленість психологічної допомоги на роботу із запитами клієнтів, що будуються на наративі як історії життя людини, яка звернулася за допомогою, робить надзвичайно важливим вивчення наративної компетентності, що реалізується в процесах розуміння та самопізнання, осмислення та переосмислення активним суб’єктом інформації про навколишній світ і себе в ньому. Виявлено, що наративна компетентність є складником професійної компетентності практичного психолога і засобом усвідомлення ним власного досвіду та власної особистості, що виражається у вмінні побачити за історією особистості у ході надання психологічної допомоги її індивідуальний наратив. Зроблено висновок про те, що несуперечлива Я-концепція, рефлексивність, діалогічна спрямованість у спілкуванні, керування почуттями й емоціями інших (складові частини емоційного інтелекту), чутливість-раціональність (складники комунікатинної компетентності) є комплементарними до особистості практичного психолога якостями, наявність яких обумовить забезпечення особистісного зростання клієнта в процесі індивідуальної і групової роботи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectнаративна компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціальний інтелектuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectнесуперечлива Я-концепціяuk_UA
dc.subjectдіалогізмuk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.titleНаративна компетентність як складник професійної компетентності майбутніх практичних психологівuk_UA
dc.title.alternativeNarrative competence as the component of professional competence of future practical psychologistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 10, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2822-Текст статті-5503-1-10-20200318.pdf631.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.