Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2021-02-15T08:10:16Z-
dc.date.available2021-02-15T08:10:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФилософско-педагогические проблемы непрерывного образования: сб.науч.статей / под. ред. М.И.Вишневского, Е.И.Снопковой. – Могилев: МГУ имени А.А.Кулешова, 2015. – С. 190-194uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9331-
dc.description.sponsorshipсамофінансуванняuk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.titleИсториографический контекст развития педагогического образования Западного региона Украины второй половины ХХ – начала ХХІ векаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білорусь Розвиток педосвіти 2015.pdfСтаття101.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.