Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/9325Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Завгородня, Тетяна Костянтинівна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:07:19Z | - |
| dc.date.available | 2021-02-15T08:07:19Z | - |
| dc.date.issued | 2001 | - |
| dc.identifier.citation | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. - Вип. 5. Серія: Педагогіка і психологія. — Вінниця, 2001. — С. 9-12 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9325 | - |
| dc.description.sponsorship | самофінансування | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | дидактика, самовдосконалення, шкільництво, майбутні педагоги, шляхи розвитку дидактично-методичної культури, | uk_UA |
| dc.title | Регіональний компонент змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Регіональний аспект Вінниця 2001.pdf | Стаття | 97.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.