Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/9325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Костянтинівна-
dc.date.accessioned2021-02-15T08:07:19Z-
dc.date.available2021-02-15T08:07:19Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. - Вип. 5. Серія: Педагогіка і психологія. — Вінниця, 2001. — С. 9-12uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9325-
dc.description.sponsorshipсамофінансуванняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдидактика, самовдосконалення, шкільництво, майбутні педагоги, шляхи розвитку дидактично-методичної культури,uk_UA
dc.titleРегіональний компонент змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Регіональний аспект Вінниця 2001.pdfСтаття97.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.