Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/9322
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завгородня, Тетяна Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:06:11Z | - |
dc.date.available | 2021-02-15T08:06:11Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Джерела. 2000. № 1-2. С. 10-14 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9322 | - |
dc.description.sponsorship | самофінансування | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації, мета навчання, фахова підготовка, досвід організації методичної роботи, | uk_UA |
dc.title | Зміст методичної роботи з учителями як показник розвитку теорії і практики навчання в Галичині міжвоєнної доби | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+Методична робота_Джерела 2000.docx | Стаття | 21.39 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.