Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГомонюк, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorОнишко, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorРайко, Валерій-
dc.date.accessioned2019-11-15T08:20:23Z-
dc.date.available2019-11-15T08:20:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГомонюк О. М. Емпатійні якості як складові професійно-педагогічної культури майбутнього педагога / О. М. Гомонюк, О. Г. Онишко, В. Райко // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 57-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/892-
dc.description.abstractПрофесійно-педагогічна культура майбутнього педагога як фундаментальна якість особистості відображає певний тип відносин між людиною і соціально-педагогічним середовищем. Зміст професійно-педагогічної культури студента і оцінка рівня його розвитку проявляються у сукупності професійних і особистісних якостей, зокрема, співпереживання. Людина, яка має високий рівень професійно-педагогічної культури здатна співпереживати, співчувати і допомагати. Стаття присвячена розкриттю сутності та змісту емпатійних якостей як компонента професійно-педагогічної культури майбутнього педагога.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна культураuk_UA
dc.subjectемпатійні якостіuk_UA
dc.subjectспівпереживанняuk_UA
dc.titleЕмпатійні якості як складові професійно-педагогічної культури майбутнього педагогаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1263-3318-1-SM.pdf166.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.