Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/892Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гомонюк, Олена Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Онишко, Оксана Григорівна | - |
| dc.contributor.author | Райко, Валерій | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-15T08:20:23Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-15T08:20:23Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.citation | Гомонюк О. М. Емпатійні якості як складові професійно-педагогічної культури майбутнього педагога / О. М. Гомонюк, О. Г. Онишко, В. Райко // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 57-63. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/892 | - |
| dc.description.abstract | Професійно-педагогічна культура майбутнього педагога як фундаментальна якість особистості відображає певний тип відносин між людиною і соціально-педагогічним середовищем. Зміст професійно-педагогічної культури студента і оцінка рівня його розвитку проявляються у сукупності професійних і особистісних якостей, зокрема, співпереживання. Людина, яка має високий рівень професійно-педагогічної культури здатна співпереживати, співчувати і допомагати. Стаття присвячена розкриттю сутності та змісту емпатійних якостей як компонента професійно-педагогічної культури майбутнього педагога. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | професійно-педагогічна культура | uk_UA |
| dc.subject | емпатійні якості | uk_UA |
| dc.subject | співпереживання | uk_UA |
| dc.title | Емпатійні якості як складові професійно-педагогічної культури майбутнього педагога | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | № 8 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 1263-3318-1-SM.pdf | 166.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.