Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/876Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кравець, Надія Степанівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-13T13:05:30Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-13T13:05:30Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.citation | Кравець Н. С. Екологічне виховання дітей дошкільного віку: дефінітивно-понятійна сутність проблеми / Н. С. Кравець // Освітній простір України. - 2016. - № 7. - С. 131-138. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/876 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність понять “екологічне виховання”, “екологічна вихованість”, “екологічна культура”, “екологічна свідомість”, “екологічні знання”, “екологічні уявлення”, “емоційно-ціннісне ставлення”, “екологічно доцільна поведінка”. Зроблено висновок, що екологічне виховання - багатогранний процес засвоєння екологічних знань із притаманною йому практичною спрямованістю, в якому виняткового значення набуває адекватне сприйняття та усвідомлення кожним вихованцем змісту основних компонентів екологічного виховання, що розглядаємо запорукою успішного розв’язання його завдань. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | екологічне виховання | uk_UA |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
| dc.title | Екологічне виховання дітей дошкільного віку: дефінітивно-понятійна сутність проблеми | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 7 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1305-3402-1-SM.pdf | 367.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.