Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8241Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ленів, Зоряна Павлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-10-09T12:16:12Z | - |
| dc.date.available | 2020-10-09T12:16:12Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Ленів З. Формування професійної готовності фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі початкової школи / З. Ленів // Освітні обрії. - 2018. - Т. 47. - № 2. - С. 57-61. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8241 | - |
| dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему формування професійної готовності фахівців, зокрема майбутніх асистентів учителів, до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору початкової школи. Розкрито сутність понять «професійна готовність», «інклюзивний освітній простір» у розрізі психолого-педагогічних досліджень. Описано загальнодержавні, технологічні та психолого-педагогічні умови ефективного запровадження інклюзії, виокремлено ціннісно-ідейний, когнітивно-компетентнісний і професійно-рефлексивний компоненти системи підготовки означених фахівців у закладах вищої освіти (ЗВО) за структурно-функціональною моделлю, яка містить такі етапи: 1. пропедевтично-мотиваційний; 2. змістовно-діяльнісний; 3. операційно-практичний і лягла в основу дослідження. Також описано важливість застосування SMART-технологій у впровадженні системи формування професійної готовності асистентів учителів, ефективність яких доведено в процесі експерименту. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
| dc.subject | асистент учителя закладу середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивний освітній простір початкової школи | uk_UA |
| dc.subject | SMART-технології | uk_UA |
| dc.subject | психолого-педагогічна діагностика | uk_UA |
| dc.subject | структурно-функціональна модель | uk_UA |
| dc.title | Формування професійної готовності фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі початкової школи | uk_UA |
| dc.title.alternative | Cognitive-Competence Component Of Teaching Assistants' Readiness To Professional Activities In Inclusive Space | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 47, № 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 390-Текст статті-738-1-10-20190727.pdf | 273.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.