Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/822Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лисенко, Неллі Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-01T08:14:50Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-01T08:14:50Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Лисенко Н. В. Тенденції реформування змісту навчання й виховання дітей дошкільного віку у ДНЗ України на рубежі ХХ–ХХІ сторіччя / Н. В. Лисенко // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 7-12. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/822 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано процеси оновлення змісту навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах її транснаціоналізації; актуалізовано національний та етнонаціональний компонент дошкільної освіти України як протидію глобалізації; окреслено завдання етнопедагогіки дитинства. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | етнопедагогіка | uk_UA |
| dc.subject | національні традиції | uk_UA |
| dc.subject | напрями дошкільного виховання. | uk_UA |
| dc.subject | дошкільне дитинство | uk_UA |
| dc.title | Тенденції реформування змісту навчання й виховання дітей дошкільного віку у ДНЗ України на рубежі ХХ–ХХІ сторіччя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 11 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2344-6632-1-SM.pdf | 127.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.