Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/796Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чупахіна, Світлана Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-10-30T13:40:06Z | - |
| dc.date.available | 2019-10-30T13:40:06Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Чупахіна С. В. / Упровадження інклюзивної освіти в Україні: реалії та перспективи / С. В. Чупахіна // Освітній простір України. - 2017. - № 9. - С. 193-198. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/796 | - |
| dc.description.abstract | В статті проаналізовано проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні, визначено проблеми, напрямки та перспективи організації освітнього простору та підготовки фахівців. Доведено актуальність та доцільність дослідження проблеми готовності педагогів та особливості підготовки асистента вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзії. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
| dc.subject | експериментальний пілотний проект | uk_UA |
| dc.subject | професійна гнучкість педагога | uk_UA |
| dc.title | Упровадження інклюзивної освіти в Україні: реалії та перспективи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 9 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1892-5130-1-SM.pdf | 262.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.