Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-07-28T07:31:34Z-
dc.date.available2020-07-28T07:31:34Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.citationAnnali d’Italia. 2020. № 9. С. 21-23.uk_UA
dc.identifier.issn3572-2436-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7935-
dc.descriptionсамофінансуванняuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні аспекти формування соціальних компетентностей у майбутніх викладачів закладів вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стражнікова_стаття Італія.pdfСтаття543.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.