Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/7935
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T07:31:34Z | - |
dc.date.available | 2020-07-28T07:31:34Z | - |
dc.date.issued | 2020-07 | - |
dc.identifier.citation | Annali d’Italia. 2020. № 9. С. 21-23. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 3572-2436 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7935 | - |
dc.description | самофінансування | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні аспекти формування соціальних компетентностей у майбутніх викладачів закладів вищої освіти України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стражнікова_стаття Італія.pdf | Стаття | 543.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.