Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/793| Title: | Lepsi i gorsi uczniowie w klasie czy klasy lepszych i gorszych w szkole: dynamika potencjalnych rekomendacji nauczycieli i rodzicow |
| Authors: | Преусс-Кухта, Люцина |
| Keywords: | освітня система хороші учні погані учні школа |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
| Citation: | Преусс-Кухта Л. Lepsi i gorsi uczniowie w klasie czy klasy lepszych i gorszych w szkole: dynamika potencjalnych rekomendacji nauczycieli i rodzicow / Л. Преусс-Кухта // Освітній простір України. - 2017. - № 9. - С. 169-180. |
| Abstract: | У статті розглядається педагогічний інструментарій освітньої системи. Аналізується принцип поділу учнів на кращих та гірших. Говориться про те, що навіть найгірших учнів слід навчати у такий спосіб, щоб у майбутньому вони могли себе реалізувати. Роздуми такого характеру мають потенційно-гіпотетичну категорію. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/793 |
| Appears in Collections: | № 9 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 1889-5124-1-SM.pdf | 187.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.