Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/7926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілійчук, Любомира Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T07:24:33Z | - |
dc.date.available | 2020-07-28T07:24:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ілійчук Л.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу. Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в інклюзивній та спеціальній освіті: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 квітня 2019 року / К.О.Островська, І.Р.Субашкевич, І.П.Островський, С.З.Слободян. Львів: Друкарня «Справи Кольпінга в Україні», 2019. С. 112-116. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7926 | - |
dc.description.abstract | З’ясовано роль асистента вчителя у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання. Визначено основні напрями і функції діяльності асистента вчителя, його посадові обов’язки та необхідні компетентності, якими він повинен оволодіти у процесі професійної підготовки задля ефективного здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання, асистент вчителя, дитина з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного класу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Iliichuk_abstract.pdf | 395.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.