Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2020-06-09T07:11:47Z-
dc.date.available2020-06-09T07:11:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІлійчук Л.В. Ступеневість вищої освіти як важлива умова професійної підготовки педагогічних працівників. Освітній простір. Глобальні, регіональні і інформаційні аспекти: науково-методичний журнал. Чернівці, 2011. С. 56-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7724-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що ступеневість вищої освіти сприяє створенню системи освіти, націленої на поліпшення її зовнішнього визнання, полегшення мобільності студентів, розширення можливостей їх працевлаштування. Наголошено, що держава забезпечує широкий і відкритий доступ громадян до бакалаврського та магістерського рівнів освіти задля їх власного розвитку та можливості продовжувати освіту впродовж усього життя.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectступеневість вищої освіти, професійна підготовка, вчитель, вища школа, освіта впродовж життяuk_UA
dc.titleСтупеневість вищої освіти як важлива умова професійної підготовки педагогічних працівниківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iliichuk 10.pdf227.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.