Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/6435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПорох, Роксолана Тарасівна-
dc.contributor.authorЄгорова, Інга Вячеславівна-
dc.date.accessioned2020-04-29T17:57:53Z-
dc.date.available2020-04-29T17:57:53Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationПорох Р.Т., Єгорова І.В. Шляхи формування мовленнєвої компетентності у майбутніх педагогів в освітньому просторі сучасного внз // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (10 березня 2017 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київ,2017 .- С.67-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6435-
dc.descriptionАналіз рівня сформованості мовленнєвої компетентності студентів засвідчує, що причинами недостатнього її розвитку є знижений інтерес до читання, у тому числі художніх текстів, зокрема рідною мовою; низький рівень сформованості навичок швидкого й осмисленого читання; байдужість до гуманітарних дисциплін, зокрема до мови як предмета шкільної програми, усвідомлення практичної необхідності володіння нею; відсутність потреби у системному засвоєнні нормативної граматики, що продукує поверховість, фрагментарність знань, навичок користування довідковою літературою (словниками, довідниками та ін.), що зумовлює консерватизм знань, поступову тенденцію до їх зменшення і, зрештою, відставання від розвитку загальнонародної мови, адже норми літературної мови змінюються, вдосконалюються, вимагаючи від її носіїв уваги до процесів цього вдосконалення.uk_UA
dc.description.abstractОснову культури мовлення складають глибокі знання рідної мови. Тому значну роль у формуванні мовленнєвої культури відіграють заняття, спрямовані на поглиблене вивчення української мови.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЗбірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.- Київuk_UA
dc.subjectМовленнєва компетентність, освітній простір ВНЗ, майбутні педагогиuk_UA
dc.titleШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Порох Р.,Єгорова І._тези.pdf208.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.