Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5276Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Захарасевич, Наталія Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-04-14T17:21:30Z | - |
| dc.date.available | 2020-04-14T17:21:30Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Захарасевич Н.В. Стан готовності майбутніх вихователів до організації рольової діяльності дітей дошкільного віку // Збірник наукових праць "Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми". – Вінниця, 2018. – №. 51. – С. 247-253 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5276 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано одержані результати; зазначено, що актуальність проблеми є незаперечною як з позицій теоретичної підготовки, так і з точки зору потреб практики. Також виявлено та описано, що студенти недостатньо володіють навичками організації рольової діяльності дошкільників, однак прогалини спостерігаються також у інших аспектах підготовки, як-от: нерозуміння психолого-педагогічних аспектів рольової діяльності дітей різного віку, а також відсутність методичного інструментарію, необхідного для ефективної організації такої роботи у закладі дошкільної освіти; вихователям, які працюють з дошкільниками також бракує психолого-педагогічної підготовки до такої діяльності, а також методичного інструментарію. На основі аналізу наукових досліджень визначено готовності майбутніх вихователів до організації рольової діяльності дітей дошкільного віку | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Збірник наукових праць "Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | 51; | - |
| dc.subject | Ключові слова: рольова діяльність, дошкільне дитинство, експериментальне дослідження, взаємодія, мотиваційно-цільовий, когнітивний, діяльнісний і рефлексивний компоненти. | uk_UA |
| dc.title | Стан готовності майбутніх вихователів до організації рольової діяльності дітей дошкільного віку | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Захарасевич Н.В._Стаття.docx | 29.29 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.