Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5275| Назва: | Виконавсько-педагогічні принципи Фридеріка Шопена і Василя Барвінського: компаративний ракурс |
| Автори: | Бачинська, Юлія Віталіївна Новосядла, Ірина Степанівна |
| Ключові слова: | львівська фортепіанна школа, композиторська творчість, Фридерік Шопен, Василь Барвінський, виконавські вказівки, педагогічні принципи |
| Дата публікації: | 2018 |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджено вплив Ф. Шопена та В. Барвінського на формування та розвиток львівської фортепіанної школи; окреслено виконавсько-педагогічні принципи польського й українського композиторів, здійснено їх порівняльний аналіз. Розглядаються виконавські особливості творів та аналізуються труднощі їх інтерпретації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/5275 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ННІМ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Бачинська Ю. Виконавсько-педагогічні принципи Ф. Шопена і В. Барвінського.pdf | 3.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.