Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/518Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кіщенко, Наталія | - |
| dc.contributor.author | Цимбал, Юлія | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-17T07:18:35Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-17T07:18:35Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Кіщенко Н. Англійський педагогічний дискурс: класифікація методичних термінів / Н. Кіщенко // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 178-183. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/518 | - |
| dc.description.abstract | У статті систематизовано та охарактеризовано існуючі в лінгвістиці підходи до класифікацій методичних термінів, зокрема з’ясовано структурні характеристики цього багатовимірного явища, центральне поняття досліджуваного дискурсу; встановлено основні принципи, а також виявлено основні універсальні та специфічні властивості англомовного педагогічного дискурсу. Проаналізовано різні принципи та підходи до класифікації лінгводидактичних термінів. Здійснено спробу створити власну класифікацію, поклавши в її основу семантичний принцип, принцип історизму, джерелознавства, системності, словотвору. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | термінологічна лексика | uk_UA |
| dc.subject | лінгводидактичні принципи | uk_UA |
| dc.subject | класифікація лінгводидактичних термінів | uk_UA |
| dc.subject | терміносистема | uk_UA |
| dc.title | Англійський педагогічний дискурс: класифікація методичних термінів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 14 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3563-10399-1-SM.pdf | 124.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.