Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвєрєва, Ніна-
dc.date.accessioned2019-09-16T12:05:08Z-
dc.date.available2019-09-16T12:05:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗвєрєва Н. Сучасні підходи до формування комунікативної культури викладача / Н. Звєрєва // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 155-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/511-
dc.description.abstractУ статті йдеться про комунікативну культуру викладача як складник його фахової компетентності. З’ясовано підходи до визначення поняття “комунікативна культура” та здійснено аналіз її основних показників. Розкрито сучасні підходи до формування цього складного феномена. У процесі дослідження з’ясовано, що комунікативна культура викла-дача розглядається як складне особистісне утворення, синтез узаємопов’язаних якостей особистості (а саме: знань, умінь, навичок, способів організації комунікативної діяль¬ності), необхідних для якісного та ефективного спілкування зі студентами та розробку ефективних навчально-педагогічних ситуацій, створення єдиного якісно нового мовно-освітнього середовища. Педагогічна комунікація синхронно реалізує комунікативну, перцеп-тивну та інтерактивну функції, використовуючи при цьому всю сукупність вербальних, образотворчих, символічних і кінетичних засобів. На сучасному етапі найбільш дієвими підходами до формування комунікативної культури визначено компетентнісний та синергетичний.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.titleСучасні підходи до формування комунікативної культури викладачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3559-10391-1-SM.pdf99.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.