Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4962Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кулеша-Любінець, Мирослава Миронівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-04-12T12:33:09Z | - |
| dc.date.available | 2020-04-12T12:33:09Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Кулеша-Любінець Мирослава Психологічні особливості Я-образу студентської молоді з особливими потребами. Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. Випуск 19. Частина 2. Івано-Франківськ, 2014. С.191-200. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4962 | - |
| dc.description.abstract | The system of self-images includes a conception of their personal characteristics, values, goals, ideals and relationships with others. The formation of an self-image is the most acutely experienced by youth with special needs, because the presence of functional contravention may limit their life prospects, generate negative self-attitude and personal attitudes on disability. The transformation of physical handicaps into dynamics of personal development, in a specific resource self-image. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія | uk_UA |
| dc.subject | психологія, Я-образ, студенти з особливими потребами, особистісні установки | uk_UA |
| dc.subject | Psychology, self-image, students with special needs, personal attitudes | uk_UA |
| dc.title | Психологічні особливості Я-образу студентської молоді з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title.alternative | Psychological features of self-image of students with special needs | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФП) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Кулеша-Любінець М. 2014..pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.