Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4922Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мицько, Володимир Мирославович | - |
| dc.date.accessioned | 2020-04-10T16:01:29Z | - |
| dc.date.available | 2020-04-10T16:01:29Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Мицько В. Психодинамічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів / В. Мицько // Психологія особистості. - 2012. - № 1. - С. 99-108. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4922 | - |
| dc.description.abstract | Професійна підготовка у ВНЗ спричиняє полімотивовану структурно-динамічну трансформацію особистості студента-психолога у спосіб актуалізації його суб'єктних властивостей та екстеріоризації сутнісних духовних інтенцій у напрямі становлення ціннісно-смислової сфери майбутнього психолога, релевантної вимогам професійної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Видавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | № 1.; | - |
| dc.subject | аксіогенез, базова нормативна модель, інтегральна суб'єктність, множинна детермінація, професійно-особистісне становлення, ціннісно-смислова сфера особистості. | uk_UA |
| dc.title | Психодинамічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФУ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Po_2012_1_13.pdf | 175.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.