Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/489| Назва: | Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США |
| Автори: | Горохівська, Тетяна |
| Ключові слова: | професійно-педагогічна компетентність викладач вищої школи система підвищення кваліфікації США |
| Дата публікації: | 2018 |
| Бібліографічний опис: | Горохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США / Т. Горохівська // Освітній простір України. - 2018. - №14. - С. 7-12. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто тенденції розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США. Окрему увагу приділено аналізу науково-педагогічної літератури, присвяченої проблемі розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогічних працівників США. Наголошено, що професійно-педагогічна компетентність займає найважливіше місце серед основних компетентностей викладачів вищої школи, оскільки безпосередньо пов’язана з виконанням професійних обов’язків. Виявлено особливості професійного розвитку викладачів американських вищих навчальних закладів, серед яких визначальне місце займає система підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Визначено нормативну основу, проаналізовано бази, різноманітні форми і програми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у США. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/489 |
| Розташовується у зібраннях: | № 14 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3537-10347-1-SM.pdf | 129.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.