Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4880Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Липа, Ірина Юліанівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-04-10T09:13:02Z | - |
| dc.date.available | 2020-04-10T09:13:02Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Липа І.Ю. Музично-ритмічні рухи як інтерактивний засіб впливу на розвиток психомоторики у молодших школярів: монографія Впровадження інноваційної освітньої парадигми в гірських школах Українських Карпат / За наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В.Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2019. С. 119–124 [0,5 др. арк.] | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4880 | - |
| dc.description | Опубліковано вперше | uk_UA |
| dc.description.abstract | Сучасні підходи до виховання дитини стимулюють пошук дієвих інтерактивних засобів впливу на її психомоторику (під психомоторикою ми розуміємо зв′язок психічних процесів з рухами і діяльністю людини; сукупність характерних для людини особливостей рухових реакцій - сила, координація, швидкість, точність [5, c.246]), що є ефективним механізмом розвитку почуттів та фізичного стану. Науковими дослідженнями підтверджується, що весь організм людини реагує на дію музики. Відомий музикознавець В.Медушевський підкреслює, що нескінченно багата інформація, закладена в музиці, зчитується не розумом, а динамічним станом тіла – співінтонуванням, пантомімічними рухами. Особливо це притаманно дітям. У них сприймання музики, зокрема її ритмічної складової, викликає рефлекторну реакцію-відповідь усього організму, що позитивно впливає на розвиток їхньої психомоторики. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний універмтет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;2019 | - |
| dc.subject | музично-ритмічні рухи, психомоторика, молодші школярі | uk_UA |
| dc.title | Музично-ритмічні рухи як інтерактивний засіб впливу на розвиток психомоторики у молодших школярів | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lypa_article.docx | 28.23 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.