Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/481Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гомонюк, Олена Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-12T12:08:03Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-12T12:08:03Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Гомонюк О. М. Формування професійних цінностей майбутніх педагогів у позааудиторній роботі закладів вищої освіти / О. М. Гомонюк // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 139-146. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/481 | - |
| dc.description.abstract | Однією з головних вимог сучасної вищої освіти є поєднання навчального процесу з позааудиторною роботою студентів. Адже позааудиторна робота як невід’ємна частина особистісного зростання майбутнього педагога сприяє удосконаленню його професійно-педагогічної культури, розвитку професійно важливих якостей цінностей, особистісному становленню та виробленню власної педагогічної позиції. Сама природа феноменів “професійні цінності”, “особистісний зміст” визначає неможливість прямого запозичення або приєднання до ціннісно-смислових установок інших суб’єктів або прийнятих у професійних колах, суспільстві. Специфіка процесу засвоєння ціннісного змісту, а саме те, що цінності й зміст не передаються тим самим шляхом, що й знання, уміння, навички, визначає необхідність пошуку нетрадиційних освітніх технологій, спрямованих на засвоєння специфічного ціннісного знання, що сприяє становленню особистісної “ціннісної картини світу” і педагогічної реальності, зокрема активної реконструкції, аналізу та поетапної корекції змісту цінностей професійної діяльності майбутнього педагога убік прийняття їхнього гуманістичного змісту. Тому професійні цінності педагога мають зливатися з загальнолюдськими і національними цінностями.У статті розглянуто особливості формування професійних цінностей майбутніх педагогів у позааудиторній роботі закладів вищої освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | професійні цінності | uk_UA |
| dc.subject | майбутні педагоги | uk_UA |
| dc.subject | позааудиторна робота | uk_UA |
| dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
| dc.title | Формування професійних цінностей майбутніх педагогів у позааудиторній роботі закладів вищої освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 13 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3417-9955-1-SM.pdf | 169.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.