Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/468Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кирста, Наталія Романівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-11T12:24:07Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-11T12:24:07Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Кирста Н. Р. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. Р. Кирста // Освітній простір України. - 2018. - №13. - С. 49-54. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/468 | - |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору. Розглянуто структуру готовності студентів до корекційно-педагогічної діяльності, що представлена покомпонентно. Встановлено низку причин, що перешкоджають впровадженню інклюзії в освітні заклади. Визначено спектр психолого-педагогічної і спеціальної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного профілю, що забезпечує комплексне вивчення дітей з ООП та відповідний добір ефективних технологій і прийомів корекційно-розвивального навчання кожної категорії вихованців. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | корекційно-педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | компоненти готовності | uk_UA |
| dc.subject | порушення психофізичного розвитку | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 13 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3404-9928-1-SM.pdf | 126.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.