Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркачова, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T14:05:35Z | - |
dc.date.available | 2020-04-09T14:05:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Деркачова О. Теорія і практика впровадження дисципліни «Література та інклюзія» у навчальний процес для студентів педагогічних спеціальностей. Особистісно-прфесійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст. Мелітополь, 2019. С. 80-85. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4687 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено особливостям вивчення інклюзивної літератури майбутніми вчителями, визначено поняття інклюзивної літератури, зроблено огляд творів, рекомендованих до читання студентам-початківцям, а також запропоновано елементи лекційного вивчення та практичного опрацювання такої літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інклюзія, інклюзивна література, сучасна література, дисципліна «Література та інклюзія» | uk_UA |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕНННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЛІТЕРАТУРА ТА ІНКЛЮЗІЯ» У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Деркачова Інклюзія.мелітdocx.pdf | 368.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.