Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркачова, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:05:35Z-
dc.date.available2020-04-09T14:05:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДеркачова О. Теорія і практика впровадження дисципліни «Література та інклюзія» у навчальний процес для студентів педагогічних спеціальностей. Особистісно-прфесійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст. Мелітополь, 2019. С. 80-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4687-
dc.description.abstractДослідження присвячено особливостям вивчення інклюзивної літератури майбутніми вчителями, визначено поняття інклюзивної літератури, зроблено огляд творів, рекомендованих до читання студентам-початківцям, а також запропоновано елементи лекційного вивчення та практичного опрацювання такої літератури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінклюзія, інклюзивна література, сучасна література, дисципліна «Література та інклюзія»uk_UA
dc.titleТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕНННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЛІТЕРАТУРА ТА ІНКЛЮЗІЯ» У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деркачова Інклюзія.мелітdocx.pdf368.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.