Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4617| Title: | Економічна компетенція учнів гуцульської школи: сутність та шляхи формування |
| Authors: | Будник, Олена Богданівна |
| Keywords: | економічне виховання, економічна компетенція, економічні якості, учні гірської школи, освітній процес, підприємливість |
| Issue Date: | May-2017 |
| Publisher: | Івано-Франківськ: НАІР |
| Citation: | Будник О.Б. Економічна компетенція учнів гуцульської школи: сутність та шляхи формування. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку: монографія / за наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П. Івано-Франківськ : НАІР, 2017. С. 169-178. |
| Series/Report no.: | Педагогіка;- |
| Abstract: | Авторка акцентує увагу на актуальності розвитку економічної компетенції учнів в умовах реформування системи освіти України, наголошує на особливостях розвитку економічних якостей учнів в гірському регіоні Українських Карпат. У статті зазначено, що формування економічної компетентності учнів не повинно обмежуватися лише вивченням економіки (знанням сутності економічних категорій та економічних законів, розумінням явищ і процесів економічного життя; раціоналізмом мислення в умовах розвитку ринкових відносин; пізнанням алгоритмів діяльності тощо). Адже економічна компетентність випускника гірської (гуцульської) школи – це, передусім, його готовність до підприємництва та бізнесу в цьому краї, що ґрунтується на використанні досвіду господарювання, продовження родинних трудових династій з розвитку народних ремесел і промислів, туристичної індустрії, зокрема сільського зеленого туризму, набуття економічних якостей, необхідних для успішної самореалізації в майбутньому. |
| Description: | Розділ колективної монографії |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4617 |
| Appears in Collections: | Наукові видання (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Розділ_монограф_економічні компетентність.pdf | Розділ колективної монографії | 344.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.