Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/460Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Єгорова, Олеся Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Біла, Олександра | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-10T12:57:33Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-10T12:57:33Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Єгорова О. І. Стратегії та прийоми втілення індивідуального стилю навчання ВАК в рамках розвитку англомовної лексичної компетенції учнів / О. І. Єгорова, О. Біла // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 208-214. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/460 | - |
| dc.description.abstract | Стаття фокусує увагу на особливостях стилю навчання ВАК як однієї з моделей індивідуально-орієнтованої освіти. Враховуючи потребу застосування нового іноваційного підходу в освітній сфері України, стаття висвітлює переваги втілення індивідуальної моделі ВАК під час аудиторної роботи та надає детальний аналіз трьох типів учнів, що виокремлюються у межах запропонованої моделі – аудіалів, візуалів та кінестетів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | індивідуальний стиль навчання | uk_UA |
| dc.subject | канали сенсорного сприйняття | uk_UA |
| dc.subject | аудіали | uk_UA |
| dc.subject | кінестети | uk_UA |
| dc.subject | візуали | uk_UA |
| dc.subject | лексична компетенція | uk_UA |
| dc.title | Стратегії та прийоми втілення індивідуального стилю навчання ВАК в рамках розвитку англомовної лексичної компетенції учнів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 12 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3360-9799-1-SM.pdf | 135.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.