Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/454Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лисенко, Олександра Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Світик, Любов Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-10T12:29:13Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-10T12:29:13Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Лисенко О. М. Вплив природи на всебічний розвиток дошкільника: стан проблеми дослідження / О. М. Лисенко, Світик Л. М. // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 186-191. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/454 | - |
| dc.description.abstract | У статті доведено, що навчально-виховна робота з дітьми повинна спрямовуватись на те, щоб вчити дошкільників знати, розуміти і пояснювати явища природи, їх причини, взаємозв’язки і залежності. Автором показано, щоб навчити дітей усвідомлювати зв’язки і залежності, які існують в природі, необхідно, щоб діти опановували знаннями про її явища, їх суть, причини – все в природі взаємопов’язане, і, водночас, має певне значення в житті людини. З’ясовано, що організоване таким чином навчання дітей сприяє виникненню в них інтересу до живої і неживої природи, формує прагнення до нової інформації про неї, стимулює пізнавальну діяльність. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | природа | uk_UA |
| dc.subject | екологія | uk_UA |
| dc.subject | розвиток дошкільника | uk_UA |
| dc.subject | екологічний розвиток | uk_UA |
| dc.title | Вплив природи на всебічний розвиток дошкільника: стан проблеми дослідження | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | № 12 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 3356-9791-1-SM.pdf | 129.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.